Op 29 november hield De Veluwsche Oldtimer Club haar eerste Algemene Leden Vergadering.

De locatie die was gekozen was Het Proeflokaal van Brouwerij de Vlijt op het Zwitsal terrein. Op deze buitengewoon gezellige locatie ontvingen wij ruim 50 leden. Deze werden onthaald met een kop koffie.

Omdat het hier om een oprichtingsvergadering ging moesten er een aantal formaliteiten worden afgewikkeld. Zoals het vaststellen van de statuten en de benoeming van de bestuursleden.

Tijdens de vergadering werd de evenementen kalender van 2019 behandeld die op deze pagina terug kunt vinden. Na afloop werd er uiteraard een lekker biertje gedronken van Schavuit!

We kijken terug op een buitengewoon gezellige en geslaagde avond met een formidabele opkomst.