Back to the top

Evenementen | Veluwsche Oldtimer Club

Agenda & Evenementen

Evenementen kalender 2024

De Veluwsche Oldtimer Club zet zich in om gedurende het gehele jaar leuke evenementen, ritten of bijeenkomsten te organiseren. Om mee te kunnen doen dient u lid te zijn van de Veluwsche Oldtimer Club.

Via de website en onze Facebook pagina houden wij u op de hoogte van alle evenementen.

7 maart | Jaarvergadering

Zoals u van ons gewend bent, houden we elk jaar een jaarvergadering. Daar leggen we verantwoording af over het afgelopen jaar en presenteren we onze plannen voor 2024. Het formele deel houden we altijd zo kort mogelijk, zodat er tijd genoeg is voor een borrel en een goed verhaal. Ook dit jaar nodigen we weer een spreker uit met een uniek verhaal over oldtimers!

14 april | Voorjaarsrit

Dit jaar bezoeken we tijdens de rit een aansprekend oldtimer museum, waar we een lunch gebruiken. De weg er naar toe en de terugweg genieten we van een mooie rit.

2 juni | Cars & Coffee

Het is eigenlijk al een traditie aan het worden! Onze jaarlijkse Cars & Coffee op het Zwitsal terrein bij SOAP. Mooie voertuigen bewonderen onder het genot van koffie en gebak!

13/14/15 september | Buitenland rit

Vanwege het enorme succes van de buitenlandrit in de Ardennen in 2023, organiseren we ook in 2024 een leuke rit in het buitenland. Dit jaar voert de rit ons volgens planning naar Duitsland!

13 oktober | Najaarsrit

Als afsluiting van ons seizoen organiseren we weer een najaarsrit. Hierbij kunt u genieten van de opkomende herfst, en van een mooie rit uiteraard!

Over ons

De Veluwe heeft nu zijn eigen oldtimer club! Met Apeldoorn als centraal punt. Daarom treft u in ons logo het historische wapen van Apeldoorn aan, alleen niet met de stadssleutel maar met een steeksleutel.

De Veluwsche Oldtimer Club wil graag de contacten tussen rijders en liefhebbers van oldtimers bevorderen. Binnen de Veluwsche Oldtimer Club maakt het niet uit wat het merk, type, de uitvoeren, het bouwjaar of de staat van de auto is. Als deze maar ouder is dan 25 jaar.

De Veluwe heeft zijn eigen oldtimer club: de Veluwsche Oldtimer Club. Bent u zelf of is er iemand in uw vriendenkring geïnteresseerd in klassiekers, deel deze website dan!

info@veluwscheoldtimerclub.nl

Wieselseweg 10, 7345 CD Wenum-Wiesel