Back to the top

Lid worden | Veluwsche Oldtimerclub

logo Veluwsche Oldtimer Club

Lid worden?

Heeft u ook een passie voor oldtimers? Vindt u het leuk om met anderen een tourrit te rijden, of om met anderen over uw hobby te praten? Word dan lid van De Veluwsche Oldtimer Club!

De Veluwsche Oldtimer Club is formeel opgericht via notariële akte en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. De statuten en het huishoudelijk reglement zijn bij de eerste ledenvergadering in overleg met de leden vastgesteld. Tijdens deze ledenvergadering van 9 maart 2023 is de contributie vastgesteld op €60,- per jaar. Hiervoor organiseert de Veluwsche Oldtimer Club evenementen voor u, waar tevens consumpties worden aangeboden en waar routeboekjes worden uitgereikt. We hanteren één belangrijk uitgangspunt en dat is dat de contributie in zijn geheel ten gunste moet komen van de leden.

Aanmeldingsformulier

Auto gegevens

Voeg een foto van je auto toe!

Veluwsche Oldtimerclub
    Wieselseweg 10
    7345 CD Wenum-Wiesel

info@veluwscheoldtimerclub.nl
    +31 6 535 78 458

De Veluwe heeft zijn eigen oldtimer club: de Veluwsche Oldtimer Club. Bent u zelf of is er iemand in uw vriendenkring geïnteresseerd in klassiekers, deel deze website dan!

+31 6 535 78 458

info@veluwscheoldtimerclub.nl